maanantai 23. maaliskuuta 2015

Today I am choosing happiness

Apua! Viimeisin postaus oli viime maanantaina.. Vai oliko? En muista enäää. Viime viikko meni kyllä jotenkin niin älyttömän nopeasti.. Kävin töissä, olin tosi puhkipoikkiväsyny oikeastaan koko hemmetin viikon, perjantai ja lauantaikin meni töissä (tuntuu melkein että asun työpaikallani, vaikka toisaalta mun työtunteja vähennetään kokoajan lisää...dammit) No sitten olikin jo taas maanantai eikä yhtäkään postausta koko viikon aikana.. NOT GOOD! Tänään ei oikein mitään sen kummempaa irtoa mun pään sisältä.. Toi eilen alkanut lumi/räntä/vesi/moskasade ja harmaus on saanut mut taas ihan melankoliseks.. Mihin se ihana aurinko katosi? Minne ne ihanat, jo melko lämpimät, keväiset päivät meni? Tulkaa takaisin!!!!! I need you, so so bad...

Mutta mutta! Tänään on kuitenkin tapahtunut jotain maailman parasta vaikka toi kamala ilma onkin pilannut fiilikset! Oon maailman onnellisin! Tänään nimittäin varmistui että sain juuuri sen kesäduunin, jonka halusinkin! No olisin ehkä ihan pikkuriikkisen hitusen mieluummin jäänyt kesäksi tänne Jyväskylään töihin, mutta täällä olevaan myymälään oli jo ehditty valita kesätyöntekijä ja Lahdessa oli paikka vapaana! Oon kyllä ihan sanoinkuvailettoman onnellinen ja helpottuneet fiilikset! Yksi asia hoidettu alta pois, joten jää enemmän aikaa keskittyä tuleviin pääsykokeisiin (ja ennenkaikkea niihin ihaniin ennakkotehtäviin, jotka oottelee valmistumista)!! Sain siis kesätyöpaikan Zatza-kenkäkaupasta! Loistava työpaikka tällaiselle kenkäfriikille, heh! Saattaa tarttua muutamat kengät matkaan kesän aikana!

Ei muuta kun ihanaa alkanutta viikkoa kaikille muruille! Jaan tätä mun onnellisuutta teille kaikille!! xxxx

- Mel



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti